آیت الله حسینی همدانی گفت :با توجه به این موضوع که امروز کشور در جنگ نرم به سر می برد خبرنگاران نقش حساسی در جهت آشکار نمودن حق بر عهده دارند و از سربازان و افسران این جنگ به شمار می روند.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در نشست خود با اهالی رسانه و خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد اظهار داشت : 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی می باشد که انتخابی به جا و شایسته بوده است.

وی به ارکان اساسی خبر اشاره کرد و گفت : تشخیص درست خبر، دریافت صحیح و تبلیغ و انعکاس اخبار از جمله ارکانی است که در بیان خبر مهم می باشد.

امام جمعه کرج در خصوص نقش حساس خبرنگاران گفت : با توجه به این موضوع که امروز کشور در جنگ نرم به سر می برد خبرنگاران نقش حساسی در جهت آشکار نمودن حق بر عهده دارند و از سربازان و افسران این جنگ به شمار می روند.

وی خاطر نشان کرد : باید جایگاه صنفی خبرنگاران در البرز مشخص شود که تاسیس صندوق قرض الحسنه خبرنگاران از برنامه هایی می باشد که باید به آن توجه شود.

برقراری امید ،نشاط و شادی از وظایف اهالی رسانه است

آیت الله حسینی همدانی امانتداری در انعکاس اخبار را از مهمترین ویژگی خبرنگار دانست و گفت : کرامت و شئون انسانی افراد باید در انعکاس اخبار رعایت شود و نسبت به بیان حقایق و اطلاع رسانی به موقع دلسوزانه عمل کنند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد : ایشان نسبت به اسلامی شدن انقلاب تاکید داشتند به طوریکه اخبار مرتبط با اقتصاد مقاومتی باید به طور کامل مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان گفت : عدم مطالبه گری خبرنگاران در خصوص مسایلی که پیگیری نمی شود موجب می شود که مطالب به طور نیمه کاره گذاشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها