مسئول سازمان بسیج دتنش آموزی لرستان خبر داد:

آغاز به کار طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی لرستان در خرم آباد/1800 دانش آموز بسیجی در طرح یاوران ولایت شرکت می کنند

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان از آغاز به کار طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

سید زین العابدین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: مرحله اول طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان با هدف تربیت مدیر برای انتصاب مسئولیت های موجود در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزای در دبیرستانهای دور دوم استان آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این طرح مباحث عقیدتی شامل حکومت دینی، مطالبات رهبری از دانش آموزان و وظیفه دانش آموزان، مباحث بصیرتی و سیاسی شامل شناخت استکبار جهانی، جریان شناسی سیاسی و خصوصیت حکومت اسلامی، مباحث مهارتی شامل اصول مدیریت، تقسیم کار و مدیریت زمان مخاطب شناسی و شبکه سازی در فضای مجازی است.

مسئول سازمان بسیج دانش اموزی لرستان گفت: مباحث تخصصی این طرح نیز شامل حلقه های صالحین، فرهنگی، نیروی انسانی، علمی، معرفی بسیج، اهمیت و ضروزت صالحین اهمیت و ضرورت فضای مجازی، آموزش کارگروهی، برقراری ارتباط با مدیران و دبیران مدرسه، راههای جذب بسیج، معرفی شهدای شاخص معرفی شهید جهاد مغنیه و موضوع فلسطین و مقاومت در کشورهای اسلامی، بیداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی می باشند.

حسینی با بیان این اینکه این طرح از 17 مرداد تا 5 شهریور در قالب شش دوره سه روزه ویژه دانش آموزان پسر و دختر بسیجی استان برگزار می شود تصریح کرد: طبق پیش بینی به عمل آمده در این طرح 900 دانش آموز پسر و 900 دانش آموز دختر شرکت می کنند.

ارسال نظرات