آغاز به کار اردوی جهادی دانشجویان دانشگاههای بروجرد در بخش مرکزی این شهرستان

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی بروجرد آغاز به کار اردوی جهادی دانشجویان دانشگاههای بروجرد در بخش مرکزی این شهرستان
کد خبر: ۸۵۵۲۲۶۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، خسروی در جمع خبرنگاران گفت: اردوی جهادی دانشجویان جهادی گروه شهید محمد بروجردی با حضور 70 نفر از دانشجویان دانشگاههای شهرستان بروجرد در شش روستای گیجالی بالا، گیجالی پایین، دهگاه، قلعه قادر، چپدر، مرو و جنبلاغ بخش مرکزی این شهرستان در حال برگزاری است

 وی با بیان اینکه از فردا نیز 60 نفر دیگر از دانشجویان این شهرستان به اردو می پیوندند افزود: این اردو در بخش های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی  درمانی برگزار می شود.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد با تشریح برنامه های عمرانی این گروه جهادی گفت: با همت دانشجویان جهاد عملیات احداث مسجد روستای جنبلاغ به مساحت 500 متر مربع آغاز شده است.

خسروی با بیان اینکه با اشاره به وضعیت نامناسب منازل مسکونی اهالی روستای مرو افزود: با پیگیری های دانشجویان جهادی موافقت بنیاد مسکن برای نوسازی 30 باب منزل مسکونی در این روستا اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه اهالی این روستا از تسهیلات نوسازی مسکن روستایی استفاده نکرده اند افزود: ساختمان های این روستا به دلیل فرسودگی در حال تخریب هستند.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد عملیات احداث غسالخانه روستای گیجالی پایین نیز توسط دانشجویان جهادی آغاز شده است.

خسروی تصریح کرد: در روستای قلعه قادر نیز تخریب ساختمان یک حمام قدیمی به منظور ساخت یک حسینیه در این محل توسط دانشجویان جهادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سایر روستاها علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی کار معاینه و تجویز رایگان دارو توسط دو نفر از پزشکان عمومی همراه گروه انجام می شود افزود: در این اردو مراسم شب شام غریبان ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و امامت حضرت امام صادق (ع) در روستای گیجالی بالا برگزار می شود.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی بروجرد با اشاره به اینکه از مسئولان اجرایی شهرستان بروجرد از جمله فرماندار و مدیران دولتی برای حضور در روستاهای محل برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاههای این شهرستان دعوت به عمل آمده است گفت: این اردوی جهاد تا 27 مرداد به طول می انجامد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار