امام جمعه اشکذر مطرح کرد:

ایمان، تقوا، صداقت و شجاعت لازمه کار یک خبرنگار

امام جمعه اشکذر به 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: ایمان، تقوا، صداقت و شجاعت در بیان اخبار ازجمله صفات ویژه ای است که یک خبرنگار برای کار خود به آن ها نیاز دارد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۶۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه به سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)  اشاره کرد و اظهارداشت: آمدن اهل بیت عصمت و طهارت بعد از پیامبر خاتم (ص) برای هدایت مردم بوده است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" مذهب تشیع را شناخته شده به وسیله امام جعفرصادق دانست و گفت: متحمل شدن آزار و رنج های فراوان و در نهایت شهادت در راه هدایت بشر را نشانه هدف و نیت آن بزرگواران است.

وی به 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: ایمان، تقوا، صداقت و شجاعت در بیان اخبار ازجمله صفاتی است که یک خبرنگار برای کار خود به آن ها نیاز دارد.

امام جمعه اشکذر در ادامه به اظهارات تکراری دولت مردان آمریکا و ادامه روند تهدیدات آن ها نسبت به مردم ایران اشاره و تصریح کرد: دولت مردان ما باید در برابر اینگونه اربده کشی ها تنها به پاسخ زبانی اکتفا نکنند و در عمل پاسخ رفتار آن ها را بدهند.

وی با اشاره به ورود هیئت های مختلف اروپایی بعد از توافق به کشور، گفت: بعضی از اوقات در لحن دولت مردان حالت ذوق زدگی مشاهده می شود که در این امرنیز باید مراقبت لازم به عمل آید.
 

وی افزود: تاریخ نشان داده که این کشورها تنها به دنبال منافع خود هستند و قرار نیست منافع خاصی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

حجت الاسلام طالبیان در اشاره به مواردی از تاریخ در خصوص منافع کشورهای غربی در ارتباط با ایران گفت: بمب های شیمیایی که در دوران جنک بین ایران و عراق بر سر ملت ما ریخته می شد، آلمانی ها در اختیار رژیم عراق می گذاشتند و یا خون های آلوده ای که به کشور ما وارد شد توسط همین دولت فرانسه بود.

امام جمعه اشکذر در پایان دولت مردان را به توجه به شناخت دشمن در آیات قرآن سفارش کرد.                                     

ارسال نظرات
آخرین اخبار