خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

اختصاص 2.5 درصدی درآمد دانشگاه به امور فرهنگی و ورزشی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای گسترش ورزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی 2.5 درصد درآمد دانشگاه که به امور رفاهی اختصاص‌یافته است به امور ورزشی و احداث ورزشگاه نیز تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمدهادی ایمانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقای ورزش در این دانشگاه، دانشجویان جدید هنگام ثبت‌نام می‌توانند در یک‌ رشته و یا تیم ورزشی شرکت کنند که با اجرای این طرح شاهد رشد و شکوفایی ورزش این استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: برای ترغیب و تشویق 40 هزار جمعیت دانشجویی، هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه شیراز به‌ویژه در خوابگاه‌ها، مکان‌ها و فضاهای ورزشی در نظر گرفته‌ شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بهره‌برداری از مجموعه ورزشی امام حسین (ع) که دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی است در سال جاری و همچنین حضور دانشجویان ورزشکار در میدان‌های ورزشی و المپیادها از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه در امور ورزشی بوده است.

ایمانیه بیان داشت: با تلاش‌های انجام‌شده ساعتی را بدون ورزش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداریم و بستری فراهم شده است که محور اصلی کار هزینه برای سلامت دانشجویان و کارکنان باشد.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص هزینه برای ارتقای سطح ورزش دانشگاه وظیفه است، اضافه کرد: حضور دانشجویان در ورزش همگانی با حضور 180 هزار نفر از علاقه‌مندان و نیز شرکت در دوازدهمین المپیاد ورزشی ویژه دختران دانشجو در ماه جاری در ارومیه نیز از دیگر فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ورزشکاران دختر و پسر همانند گذشته در تمام جشنواره‌ها و مسابقه‌های ورزشی در سطح کشور و جهان حضور یافته و در این راستا شاهد مقام‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی بوده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها