این نشست با حضور نماینده بهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی و مديركل روابط عمومی استانداری در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

نشست مشترک استاندار یزد با امام جمعه و مسئولین شهرستان بهاباد با حضور نماینده بهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی، مديركل روابط عمومی استانداری، فرماندار بهاباد، بخشداران مرکزی و آسفیچ، رئیس شورای شهر بهاباد و تعدادی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.    
استاندار یزد:

گازرسانی به بهاباد مسیر های پرپیچ و خم و طولانی را طی کرده است          
استاندار یزد در این نشست در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه بهاباد، نماینده مجلس و همکاری مجدانه شورای شهر گفت: فضای برادرانه، صمیمی و این هم افزایی و هم اندیشی است که به کارها سرعت می دهد.

"سیدمحمد میرمحمدی" به مسئله گاز رسانی به بهاباد اشاره کرد و گفت: کار گاز رسانی به بهاباد تقریباً تمام کارهای آن انجام شده است و گاز بهاباد مسیر های  پیچ و خم طولانی را طی کرده است و حالا در یک مسیر مستقیم قرار گرفته است و از گردنه خارج شده است و به مرحله ای رسیده است که برای مناقصه و پیمان می رود؛ در این زمینه کارخانه گندله سازی بهاباد با پیش خرید 20 میلیارد تومان گاز به اعتبار مورد نیاز انتقال گاز کمک کرد که جهت خرید لوله هزینه خواهد شد.   
حل مشکل آب کارخانه گندله سازی بهاباد
استاندار یزد در خصوص احداث کارخانه گندله سازی بهاباد گفت: تمام کارهای احداث کارخانه گندله سازی انجام شده است؛ اما تأمین آب عمده مشکل این کارخانه بود که مسئولین آب منطقه ای استان اظهار کردند آب باید از دشت سپیدان منتقل شود که برداشت آب از دق سپیدان با دو مشکل روبرو بود؛ یکی فاصله زیاد و دیگری شوری آب که در این خصوص در جلسه ای که در تهران داشتیم با وزیر نیرو صحبت شد و به شکلی کارها حل شده و زمین مورد نیاز نیز تحویل شده و مشکلی برای احداث این کارخانه نداریم و با احداث این کارخانه مشکل عمده اشتغال شهرستان حل خواهد شد.
         
مشکل احداث کارخانه کارتن سازی در بخش آسفیچ          
یکی از اعضای شورای اسلامی بخش آسفیچ به مشکل بیکاری جوانان این بخش اشاره کرد و گفت: قرار است یک سرمایه گذار با احداث کارخانه کارتن سازی در این بخش مشکل اشتغال جوانان را حل کند که با مشکل کمبود برق روبرو است.

استاندار یزد در پاسخ به وی گفت: این مشکل هم پیگیری خواهد شد که اگر صرفه و توجیه اقتصادی داشته باشد این مشکل حل می شود.  

میرمحمدی همچنین از پیگیری ها، دلسوزی و خدمات ارزنده فرماندار بهاباد و همکاری نماینده مجلس، شوراهای اسلامی شهر و روستا و امام جمعه با فرماندار تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از نقش و تلاش آزاده سرافراز احمد ترحمی در مجموعه استانداری تشکر کرد و گفت: حضور وی مایه افتخار استان و شهرستان و کمکی برای شهرستان است.
برنامه 10 ساله برای راهها و دسترسی های استان به منظور توسعه اقتصادی استان     

استاندار یزد با اشاره به جاده بهاباد نای بند با بیان اینکه یک برنامه کلی برای دسترسی های استان از نظر توسعه اقتصادی برای 10 سال آینده داریم گفت: با تعامل خوبی که با استان های همجوار مثل بندر عباس و سیستان و بلوچستان از نظر بندری و ارتباطات با کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس داریم؛ این مجموعه را با هم می خواهیم با هم ببنیم و هدف مان در رابطه با رونق اقتصادی استان از این طریق خواهد شد.

فرماندار بهاباد:

با تعامل، وحدت و هم گرایی در پیشرفت شهرستان تلاش کنیم

در ادامه این مراسم فرماندار بهاباد ضمن خیرمقدم به استاندار یزد و هیأت همراه و تقدیر و تشکر از پیگیری مداوم و مستمر مسائل و مشکلات شهرستان گفت: انشاا... کارهایی که مردم در سال 94 شاهد به ثمر رسیدن آن خواهند بود در تاریخ شهرستان بهاباد بی سابقه می شود.  

"عباس اقبال" با بیان اینکه باید با تعامل، وحدت و هم گرایی در پیشرفت شهرستان تلاش کنیم گفت: با وحدت، تعامل و هم گرایی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و تلاش و پشتکار مسئولان شهرستان مسائل و مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با مشکلات اشتغال، آب، گاز، بهداشت و درمان، راه روستایی، باند دوم جاده پرک بهاباد توضیحاتی را بیان نمود بر پیگیری بیشتر جهت به ثمر رسیدن این خواسته ها و نیازهای شهرستان تأکید نمود.  

اقبال با اشاره به محرومیت بهاباد گفت: در دولت های قبلی کارهای بسیار خوبی در منطقه انجام گرفته ولی هنوز غبار محرومیت از چهره شهرستان زدوده نشده است.

وی در خصوص تعامل و همکاری با مجموعه شورای شهر و امام جمعه گفت: ما جلساتی را با مسئولین شورای شهر و امام جمعه در خصوص بررسی مسائل و مشکلات شهرستان را داریم.

نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی:

جاده بهاباد نایبند در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است     
نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار به خاطر حضور در بهاباد به مشکلات پیش روی شهرستان از جمله گاز، آب، بیمارستان، جاده بهاباد بافق و جاده بهاباد به نای بند اشاره کرد وگفت: با احداث جاده بهاباد به نای بند شهرستان از بن بست خارج می شود؛ این جاده یکی از مراکز ترانزیتی جنوب به شمال کشور است که از طریق بهاباد امکان پذیر است و امیدواریم با احداث این راه بهاباد از بن بست خارج شود.

"حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده" با ابراز خوشحالی گفت: این پروژه در ردیف بودجه ملی هم قرار گرفته است و برای تامین اعتبار ساخت آن امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی بشود.

وی به وحدت و تعامل بین مسئولان شهرستان اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی و تعاملی که بین مسئولین شهرستان سراغ داریم امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات این منطقه هم حل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات