اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان و مدیران مذهبی سپاه استان البرز در اردوگاه شهید آجرلو در شهرستان نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان و مدیران مذهبی سپاه استان البرز در اردوگاه شهید آجرلو در شهرستان نور برگزار شد.

اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان سپاه البرز
در این جلسه سرهنگ پاسدار شوذب محمدی مسئول بسیج سازمان مداحان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در خصوص اهداف این اردو به خبرنگار بسیج گفت: این اردو جهت شناخت اعضای شورا و مدیران کانون ها نسبت به هم و ایجاد انس و الفت و همچنین محبت در بین اعضا برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف این اردو گفت : ایجاد فضای تفریحی برای اعضا و بیان مشکلات قشر بسیج مداحان و ارائه راهکارها، آسیب شناسی مداحی در هیات های مذهبی، ایجاد ارتباط بین پیش کسوتان و جوانان مداح از دیگر اهداف این اردو می باشد.

محمدی خاطر نشان کرد : در برنامه سال جاری تعداد 40 نفر از افرادی که در رده سنی 55 الی 65 سال هستند و فعال در امور و مسایل مداحی می باشند به مشهد مقدس اعزام و در کنار آن تعداد 15 نفر از پیرغلامان نیز به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان سپاه البرز
در ادامه این جلسه عزیز اکبریان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع مداحان بسیجی و اعضای شورای عالی و مسئولین بسیج مداحان ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در بین مداحان بیان کرد: ملت ایران باید در هر شرایط و برهه از زمان در خط ولایت بوده و مطیع رهبری باشند.

وی با اشاره به وضعیت ایران گفت : ایران به عنوان یک ابر قدرت در جهان شناخته شده است که تاکنون به موفقیت های بسیاری دست یافته است.
اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان سپاه البرز

اکبریان در ادامه به تفاهم نامه هسته ای اشاره کرد و گفت : متن تفاهم نامه باید در شورای امنیت ملی بررسی شود و مجلس شورای اسلامی نیز بدان توجه داشته باشد و به تایید مقام معظم رهبری برسد.

نماینده مردم نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و کلاک در مجلس شورای اسلامی گفت : تصمیمی که توسط رهبری اتخاذ می شود به سمع و نظر مردم رسانده شود و ملت ایران نیز با اتحاد و همبستگی به تصمیمی که گرفته می شود احترام بگذارند.

اکبریان در پایان به بیان مشکلات و اقدامات صورت گرفته در استان البرز پرداخت و به سوالات مداحان و مدیران مذهبی پاسخ داد.

اردوی شورای عالی و مسئولین کانون سازمان بسیج مداحان سپاه البرز
ارسال نظرات