خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه خبرنگاران جامعه اسلامی سربازان اصلی خط مقدم جبهه بیداری و حق جویی هستند، افزود: رسالت امروز خبرنگاران حرکت در مسیر انبیا و اولیاست.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۴۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علی اللهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 17 مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه گفت: 17 مرداد ماه روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، امنیتى و ... جامعه و انتشار آن‌ها بسیار هزینه‌بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.

اللهیاری گفت: امروزه اثر قلم و تفکر خبرنگاران در جامعه بر کسی پوشیده نیست و با ورود به عصر اطلاع‌رسانی و عطش جامعه به دستیابی بر حقایق دهکده جهانی رسالت این قلم به دستان را دوچندان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه خبرنگاران جامعه اسلامی سربازان اصلی خط مقدم جبهه بیداری و حق جویی هستند، افزود: رسالت امروز خبرنگاران حرکت در مسیر انبیا و اولیاست.

وی ابراز کرد: این حرفه به‌عنوان شغلی مقدس، توفیقی بزرگ برای آن‌هایی است که با قلم خود در مسیر فطرت، انسانیت و مطابق با آموزه‌های دین مبین اسلام گام بر می‌دارند.

بنا بر این گزارش، علیرضا دشتی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان فارس نیز، 17 مرداد را روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی دانست که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه خبرنگاران استان در پوشش اخبار جامعه و کمیته امداد افزود: این قلم به دستان همیشه یار و یاور این نهاد مقدس و مردمی بوده‌اند و به‌عنوان طلایه‌داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در کشور همواره سعی بر آن داشته‌اند تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها