خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: سپاه مولود و فرزند انقلاب و خادم ملت است و سپاه امروز مجموعه‌ای تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۵۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی فرمانده سپاه استان قم با اصحاب رسانه با تبریک و تسلیت سالروز شهادت محمود صارمی اظهار کرد: امیدواریم که در آخرت مشمول شفاعت این شهید قرار گیریم، چراکه مقام شفاعت از آن انبیا، علما و شهداست.

وی ادامه داد: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و وظیفه این نهاد فقط نظامی‌گری نیست، هرچند که این نهاد در بدو امر با سلاح به دفاع از انقلاب پرداخت اما بعد از دوران دفاع مقدس آنچه دشمن ما را زمین‌گیر کرده است فعالیت نهادی همچون سپاه با تبعیت از مقام معظم رهبری است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم ادامه داد: سپاه مولود و فرزند انقلاب و خادم ملت است و سپاه امروز مجموعه‌ای تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج اقشار در بخش‌های مختلف بیان کرد: خبرنگاران بسیجی و اصحاب رسانه‌ بسیجی کاری خدایی را عهده‌دار هستند و باید قدر این موقعیت و فرصت را بدانند.

ولی‌زاده با بیان اینکه رسانه‌ها در ترویج خیر و ایثارگری تلاش می‌کنند، افزود: رسانه‌ها و خبرنگارانی که در شهر قم فعالیت می‌کنند وظیفه‌ای خطیر بر عهده‌ دارند، چراکه در ام‌القرای جهان اسلام قلم می‌زنند.

وی با اشاره به حضور طلابی از 100 کشور جهان برای فراگیری علوم دینی ادامه داد: خبرنگاران قم در عرصه بین‌المللی نیز تاثیرگذاری جدی دارند و باید رسانه‌های این استان زیبایی‌های دینی را به اقصی نقاط عالم مخابره کنند و این وظیفه‌ای مهم است که باید رسانه‌ها به آن توجه داشته باشند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم بیان کرد: امیدواریم که رسانه‌های قم بتوانند در عرصه ملی و بین‌المللی به وظایف خطیری که بر دوش آنها است جامه عمل بپوشانند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها