خبرهای داغ:
رئیس شورای راهبردی بسیج رسانه استان قم:

رسانه‌ها تحقق اقتصاد مقاومتی را مطالبه کنند

رئیس شورای راهبردی بسیج رسانه استان قم گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه‌های دولتی آن‌گونه که باید جدی گرفته نشده است و رسانه‌ها باید نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم، حسین محمدرضایی شنبه شب در هم‌اندیشی فرمانده سپاه استان قم با اصحاب رسانه اظهار کرد: از برگزاری این نشست و ارج نهادن به مقام خبرنگار از سوی فرمانده سپاه قم تقدیر می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم در این عرصه حضوری موثر داشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش رسانه‌های استان قم در عمل به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: رسانه‌های قم هیچ وقت از کوشش و تلاش در این مسیر دست بر نداشته‌اند و همیشه مایه عزت و آبروی قم بودند که جا دارد از تلاش همه فعالان رسانه‌ای قم تقدیر کنیم.

رئیس شورای راهبردی بسیج رسانه استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند، افزود: مسئله اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه‌های دولتی آن‌گونه که باید جدی گرفته نشده است و رسانه‌ها باید نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همه ما خود را مدیون انقلاب و خون شهدا می‌دانیم و کشوری که با وجود همه سختی‌ها و فراوانی دشمنی‌ها ایستادگی کرده است باید در مسیر پیشرفت و ترقی حرکت کند و رسانه‌ها نیز در این عرصه باید به وظایفی که بر عهده‌ دارند، عمل کنند.

محمدرضایی تحقق اقتصاد مقاومتی را از جمله راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور و برون‌رفت از شرایط کنونی دانست و اظهار کرد: امیدواریم که به فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم و امیدواریم که همه فعالان عرصه رسانه در این زمینه با جدیت وارد عرصه شوند.



ارسال نظرات