خبرهای داغ:
جلسات امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه شهید زین الدین و انصارالمهدی(عج) حوزه شهید باهنر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۸۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهید زین الدین که در مسجد چهارده معصوم(ع) خیابان شهید محلاتی برگزار شد، امام جماعت مسجد و هاشم لک فرمانده پایگاه به همراه دبیر و سایر اعضاء شورا موضوعات مبتلابه محل را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

همچنین در جلسه مشابه دیگری که به همت پایگاه انصارالمهدی(عج) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک اندیشه برگزار شد، قهرمانپور فرمانده حوزه شهید باهنر، اسدی رییس کلانتری25 خیابان 15خرداد، حجت الاسلام سیدی امام جماعت و حجت الاسلام مرالی فرماندده پایگاه انصار حضور داشتند و به بحث و بررسی چالش های موجود در منطقه و ارائه راهکارهای مناسب پرداختند.

بازدید فرمانده حوزه شهید باهنر از پایگاه شهید آل اسحاق

در دیدار آیت الله قهرمانپور از از طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید آل اسحاق، وی در جمع قرآن آموزان نوجوان حلقات صالحین و سرگروه های مربوطه حضور یافت و طی سخنانی نسبت به رشد و تکامل بسیجیان در راستای تربیت قرآنی تاکید کرد.

در این بازدید که حاجی قربانی مدیر قرآنی حوزه و حجت الاسلام خواجه(مظفری) فرمانده پایگاه نیز حضور داشتند، حافظان سوره یاسین با دریافت هدایایی از سوی فرمانده حوزه مورد تقدیر قرار گرفتند.



ارسال نظرات