خبرهای داغ:
برگزاری دوره بدو ورود یارانانقلاب اسلامی و اعزام به اردوگاه تربیتی فرهنگی شهید رجایی کرج از جمله اخبار مهم حوزه شهید ورزنده می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دوره آموزشی بدو ورود یاران انقلاب اسلامی به همراه قرائت میثاق نامه با حضور 54 بسیجی در محل حوزه چهار شهید ورزنده قم برگزار شد.

در دوره مذکور که با هماهنگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) و با حضور مسعود سروی برگزار شد، فراگیران زیر نظر سلیمانی، رجایی، محمدی، رحیمی و حجت الاسلام کافی با موضوعاتی چون سلاح، بسیج از دیدگاه امام و رهبری، احکام و عملیات جنگ روانی آشنا شدند.

اعزام بسیجیان حوزه چهار به اردوی دو روزه تفریحی، تربیتی، فرهنگی کرج

متربیان نوجوان حلقات تربیتی صالحین حوزه شهید ورزنده به همراه سرگروه های خود به منظور اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی و استفاده از مواهب طبیعی، در اردوی دو روزه در اردوگاه شهید رجایی کرج شرکت کردند.

در این اردو به همت تربیت بدنی و فرهنگی و تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) برنامه هایی چون مسابقات متنوع و شاد ورزشی و جنگ شادی، مسابقات قرآنی و ... همراه با اهداء جوایز برگزار شد.

احمدوند معاون اردویی سپاه استان، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) به همراه حجت الاسلام جوشقانیان و حسین مهره ساز مسئولان معاونت های تعلیم و تربیت و تربیت بدنی ناحیه و سروی فرمانده حوزه شهید ورزنده از این اردوی دو روزه بازدید کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها