اسماعیل لطفعلی‌زاده با کسب ۱۵ رأی از ۱۷ رأی اخذ شده به مدت چهار سال رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسماعیل لطفعلی‌زاده، رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل اظهار داشت: از این که توانستم اکثر آرای هیئت تکواندو استان اردبیل را کسب کنم بسیار خوشحالم و این امر مسئولیت مرا در توسعه ورزش در اردبیل دو چندان کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل بیان کرد: متأسفانه ورزش تکواندو در اردبیل به جایگاه اصلی خود دست نیافته است و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب این رشته ورزشی در اردبیل را توسعه دهیم .

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اساسی برای توسعه ورزش تکواندو در استان اردبیل برگزاری لیگ تکواندو به صورت منظم است که امیدواریم با برگزاری منظم این لیگ در اردبیل ورزش تکواندو را در استان توسعه دهیم.

رئیس هیئت تکواندو اردبیل با اشاره به اینکه استعدادیابی رشته ورزشی تکواندو نیز در اردبیل باید برگزار شود، گفت: ورزش تکواندو که یکی از ورزش‌های مدال‌آور است نیازمند به حمایت جدی مسئولان و فدراسیون تکواندو دارد.

لطفعلی‌زاده افزود: امیدواریم با حمایت فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان جایگاه ورزش تکواندو اردبیل و کشور را ارتقا داده و با برنامه‌ریزی مناسب قهرمانان زیادی از استان اردبیل به ورزش تکواندو کشور تحویل دهیم.

ارسال نظرات