سرمایه‌گذاری در ورزش تکواندو اردبیل افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش تکواندو باید افزایش یابد تا استان اردبیل در این رشته به جایگاه اصلی خود دست یابد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۹۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندو اردبیل اظهار داشت: متأسفانه ورزش تکواندو در اردبیل با وجود ظرفیت‌های بالا به جایگاه اصلی خود نرسیده و نیاز است در این راستا برنامه‌ریزی اساسی و دقیقی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رشته تکواندو یک رشته مدال‌آور در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی است، گفت: باید با برگزاری لیگ تکواندو در اردبیل جایگاه این ورزش در استان اردبیل را ارتقا دهیم که این امر نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و دقیق است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: زیرساخت‌های توسعه ورزش تکواندو یکی از نیازهای اساسی است که باید هرچه زودتر هیئت تکواندو اردبیل این زیرساخت‌ها را فراهم کند تا ورزش تکوندو در اردبیل توسعه یابد.

بهتاج تصریح کرد: باید نگاه به ورزش تکواندو به صورت ویژه و حمایتی باشد و علاوه بر برگزاری لیگ منظم تکواندو در اردبیل استعدادیابی این رشته نیز انجام شود تا بتوانیم اردبیل را در ورزش تکواندو به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش تکواندو در اردبیل نیازمند همدلی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزشی تکواندو است، افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان استان و فدراسیون تکواندو شاهد شکوفایی ورزش تکواندو در اردبیل باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: ورزش تکواندو در اردبیل در گذشته آنچنان موفق عمل نکرده و نیاز است هیئت تکواندو در این راستا برنامه‌ریزی دقیقی برای رشد این ورزش در اردبیل انجام دهد.

ارسال نظرات