خطیب جمعه بافق مطرح کرد:

طرح «آندلسی» دشمن در متزلزل کردن خانواده‌ ایرانی

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی گفت: دشمن تلاش می کند تا حرکت «آندلسی» را در ایران ایجاد کند و با به فساد کشاندن جوانان به وسیله ماهواره ها، شبکه های اجتماعی وغیره پایه خانواده را سست و متزلزل کند.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: خطیب نماز جمعه شهرستان بافق به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق( ع) به نقش این امام در احیای مذهب تشیع پرداخت و حدیثی را از ایشان بیان کرد که فرمودند: لعنت لعنت برکسی که بنده پول باشد و هم و غمش دنیا باشد.

وی در ادامه افزود: در جامعه ما الان روابط بیشتر بر محور دنیا شده است ازدواج ها، رفاقتها، رفت و آمدها همه بر محور ثروت و پول شده است. ما باید روی مسائل اعتقادی تکیه کنیم مگر مال و ثروت ماندگار است.

 حجت السلام سلیمانی با اشاره به روز صنایع کوچک وحرکت های خودجوش وایجاد شغل در مقوله نخیلات  تاکید و بیان کرد: یک حرکت خود جوش اقتصادی می تواند عاملی برای رشد و توسعه جامعه باشد. شایسته است جهاد کشاورزی روی موضوع کشاورزی و نخیلات ابتکار و خلاقیت انجام دهد و با تلاش و جذب سرمایه گذاران  خودکفایی اقتصادی مردم بافق کمک شایانی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه بافق افزود: نگاه جوانان برای اشتغال به  سوی معادن است. مگر شهرهای دیگر استان معدن دارند مردم آن شهر ها با کشاورزی و صنایع کوچک هزینه های خانوادشان را تامین می کنند. مسئولین باید تلاش کنند تا اقتصاد شهرستان را از وابستگی به معادن و تک قطبی بودند دور کنند.

وی باتوجه فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دشمن تلاش می کند تا حرکت آندلسی را در ایران ایجاد کند و با فساد کشاندن جوانان به وسیله ماهواره ها شبکه های اجتماعی و غیره  پایه خانواده را سست و متزلزل  می کنند؛ چرا استان ما از نظر آمار طلا ق چهارمین استان کشور شده است؟ چون این ابزار به خانه ها آمده است.

 امام جمعه بافق افزود: ما پشت آمریکا و ابرقدرتها را به خاک مالیدیم و در دنیا از نظر علمی جزء ۱۵ کشور برتر هستیم. یکی از پایگاه های اطلاع رسانی معتبر دنیا می گوید همین پیشرفت علمی ایران وجود داشته باشد به رتبه چهارم جهان خواهیم رسید و دولت وظیفه دارد زمینه را برای پیشرفت علمی آماده کند.

سلیمانی در آخر ۱۷ مرداد سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش  و روز خبرنگار به خبرنگاران تبریک گفت و از آنها خواست در راستای فرهنگ دینی گام بردارند. اصحاب رسانه واقعیات جامعه را به طور شفاف و کامل منتقل کنند و از گزینشی کار کردن پرهیز نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار