احداث ناحیه صنعتی رضی در مشگین‌شهر

فرماندار مشگین شهر با راه‌اندازی پروژه ناحیه صنعتی رضی توسط بخش خصوصی تحول عظیمی در حوزه اقتصادی منطقه مشگین‌شهر به وجود می آید و برای بیشتر جوانان منطقه شرایط اشتغال زایی فراهم می شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۷۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ابراهیم امامی، فرماندار مشگین شهر در جلسه بررسی وضعیت خدمات رسانی به بخش ارشق مشگین شهر اظهار داشت: هم اکنون با همت دولت یازدهم بیشتر روستاهای ارشق از نعمت گاز، برق و آب شرب سالم برخوردار شده است و انتظار می رود این خدمات افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای آب رسانی به منطقه ارشق مشگین شهر نیز امسال اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و 21 میلیارد تومان اعتبار به لوله کشی آب شرب شهرستان مشگین شهر اختصاص یافته است که مقداری از این اعتبار برای آب رسانی به منطقه ارشق هزینه می شود.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه بخش ارشق مشگین شهر ظرفیت های بسیار عظیمی در بخش کشاورزی و گردشگری دارد، گفت: با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه ارشق شاهد توسعه اشتغال و اقتصاد این منطقه خواهیم بود.

بخشدار ارشق نیز بیان کرد: هم اکنون سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ارشق مشگین شهر افزایش چشمگیری داشته است و بعد از برگزاری همایش سرمایه گذاران ارشق مقیم تهران، روز به روز بر روند سرمایه گذاری در منطقه ارشق مشگین شهر افزوده می شود.

ظاهر نوری با اشاره به اینکه منطقه ارشق مشگین شهر، منطقه ای بسیار بکر برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، گفت: مسئولان شهرستان مشگین شهر و بخش ارشق با تمام توان در راستای حمایت از سرمایه گذاران تلاش می کنیم چرا که توسعه بخش ارشق منوط به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی افزود: با همت دولت یازدهم و مسئولان استان و شهرستان مشگین شهر اقدامات بسیار اساسی در حوزه آب رسانی به بخش ارشق مشگین شهر انجام شده است و امیدواریم تا پایان امسال بیشتر روستاهای منطقه ارشق از نعمت آب سالم برخوردار باشند.

بخشدار ارشق یکی از پروژه های بسیار مهم بخش ارشق را احداث ناحیه صنعتی رضی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این پروژه مهم توسط بخش خصوصی تحول عظیمی در حوزه اقتصادی منطقه به وجود می آید و برای بیشتر جوانان منطقه شرایط اشتغال زایی فراهم می شود.

نوری تصریح کرد: هم اکنون فرش دستباف بانوان غیور ارشقی در نمایشگاه های کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان به نمایش گذاشته شده است و هنر فرش دستباف ارشق در دنیا زبانزد خاص و عام است.

ارسال نظرات