مسئول دفتر نمایندگی کانون مساجد در بیله‌سوار گفت: همزمان با دهه کرامت دفتر نمایندگی کانون مساجد در این شهرستان اقدام به تولید بروشور به زبان آذربایجانی خواهد کرد تا جایگاه و شأن دهه کرامت بین اتباع آذربایجان و گردشگران خارجی تبیین شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۸۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در شهرستان بیله‌سوار در گفت‌وگویی گفت: جشن روز دختر در شهرستان بیله‌سوار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان همزمان با اولین روز دهه کرامت برگزار خواهد شد که اعضا خواهران کانون‌های این شهرستان در این برنامه حضور فعال خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم از دختران نمونه و فعال اعضای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان نیز تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات متنوعی از دیگر برنامه‌های جنبی در این مراسم خواهد بود.
ملکی با بیان این مطلب که برگزاری گفتمان عفاف و حجاب از دیگر برنامه روز دختر در دهه کرامت خواهد بود، خاطر نشان کرد: از برنامه‌های جنبی این گفتمان برگزاری نمایشگاه با این عنوان خواهد بود که تا پایان دهه کرامت فعال خواهد بود.
این مقام مسئول با اعلام اینکه از دیگر برنامه‌های مهم دفتر نمایندگی کانون فرهنگی-هنری مساجد در شهرستان بیله‌سوار اطلاع‌رسانی در بین اتباع آذربایجان و گردشگران خارجی است، ادامه داد: همزمان با دهه کرامت دفتر نمایندگی کانون فرهنگی-هنری در شهرستان بیله‌سوار اقدام به تولید بروشور به زبان آذربایجانی خواهد کرد تا جایگاه و شان دهه کرامت بین اتباع آذربایجان و گردشگران در استان اردبیل تبیین شود.
مسئول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌های برای کودکان در این ایام خواهد بود.
ملکی با بیان این مطلب که برگزاری دعای کمیل، صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای طرح تلاوت نور از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان بیله‌سوار خواهد بود، تصریح کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) کانون‌های فرهنگی-هنری شهرستان بیله‌سوار با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های مختلف در مساجد این روز را گرامی خواهند داشت.

ارسال نظرات