آغاز ثبت‌ نام سی‌ و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ اوقاف در گرمی

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مغان(گرمی) از آغاز ثبت‌ نام سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف از امروز، ۱۸مردادماه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام مهدی فاتحی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه آقایان و بانوان رده سنی بالای 18 سال در رشته‌های قرائت شامل تحقیق و ترتیل، حفظ شامل حفظ کل،۲۰جزء،۱۰جزء،پنج جزء و حفظ سه جزء، معارف(مفاهیم)، اذان، ابتهال، دعاخوانی، مرثیه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن‌کریم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به زمان ثبت‌ نام و برگزاری مسابقات گفت: ثبت نام مسابقات از روز یکشنبه، 18 مردادماه آغاز و تا 13 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری مسابقات نیز روز جمعه، 14 شهریور ماه خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان، دارالقرآن امام سجاد(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور به آدرس www.s-iqc.ir برای شرکت در این مسابقات ثبت‌ نام کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان عنوان کرد: پس از برگزاری مسابقات در سطح شهرستان و استان نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
فاتحی با بیان اینکه سی‌ و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم نسبت به دوره‌های قبل دارای تغییراتی در نحوه اجرا و شکل مسابقات است، اظهار کرد: در این دوره، رشته مفاهیم جدا و تحت عنوان مسابقات معارف قرآن‌ کریم به شکل مستقل برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به منابع رشته معارف در این مسابقات، اظهار کرد: محتویات این مسابقه در مرحله شهرستانی شامل تفسیر سوره‌های انفال و توبه از تفسیر نمونه، در مرحله استانی شامل تفسیرسوره‌های انفال و توبه از تفسیر نمونه و شرح واژگان براساس جزوه مربوطه و در مرحله کشوری تفسیرسوره‌های انفال و توبه براساس تفسیر نمونه و المیزان است.
وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مسابقات در صورت هرگونه سؤال می‌توانند با شماره‌های 32622300 و 32642434 در ساعات اداری و 09148048732 تماس بگیرند.

ارسال نظرات