خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

حفظ حجاب و مراقبت از نگاه به نامحرم، باعث نجات جامعه از فساد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مردان را به مراقبت از نگاه های خود در برخورد با نامحرم و خانم ها را به پوشش مناسب سفارش کرد تا از گسترش فساد در جامعه جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۰۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند با اشاره به ضرورت توجه به مسائل خانواده و رعایت حجاب گفت: باید سعی کنیم تا جامعه از آسیب های اخلاقی مصون بماند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن به مردان سفارش می کند که مراقب نگاه ها خود در برخورد با نامحرم باشند چرا که محافظت از چشمان باعث پاکی شما خواهد شد.

وی همچنین در این زمینه به خانم ها هم توصیه کرد: در برخورد نامحرم حد و حدود و پوشش را رعایت کنند تا به واسطه پوشش مناسب و عمل به دستورات دین از گسترش فساد در جامعه جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت : امروز ما در تمام دنیا آثار و برکات دین اسلام را می بینیم که باعث گرایش بسیاری از افراد از سراسر جهان به دین اسلام و خصوصا مذهب شیعه شده است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت:هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها این است که حضور زن در جامعه به نحوی باشد تا مانع از جذب افرادی شود که به دنبال رفتار سوء هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار