رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل با گرامیداشت روز خبرنگار اهل رسانه را مهندسان افکار عمومی و قشر آگاهی بخش جامعه دانستند.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت روز خبر نگار 17 مردادما مصادف با شهادت خبرنگار اعزامی جمهوری اسلامی ایران به قندهار افغانستان که به همراه تعدادی از کنسول های ایرانی به شهادت رسید عدیل سروی طی یاداشتی این روز را گرامی داشت.

بسمه تعالی

اصحاب محترم و ارزشمند قلم و خبرنگاران تلاشگر رسانه های جمعی استان اردبیل:

سلام علیکم:

ارزش و اهمیت فکر واندیشه بسان مغز انسان در کالبد جسمانی آن است . در جامعه بشری تمام رشد و تعالی در گرایش های مختلف در سایه تصمیماتی است که بر مبنای تفکرات انسانی شکل می گیرد. از طرفی شناخت و آگاهی دهی به افکار عمومی و مخاطبان که حاصل تراوشات اذهان صاحبان فکر واندیشه که نقش آفرینی آن در بعد اطلاع رسانی بر عهده خبرنگاران و صاحبان قلم می باشد همواره از جایگاه والایی برخوردار است.

اینجانب در آستانه فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید قلم« صارمی به خون غلطیده »که بنام روز خبرنگار نامگذاری شده است لحظه لحظه تلاش و اهتمام جمیع خبرنگاران تلاشگر را که در جای جای استان ولایت مدار اردبیل قلم فرسائی می کنند مایه مباهات دانسته و از صمیم قلب کار طاقت فرسای شما عزیزان را ارج می نهم . امید وارم در سال دولت و ملت ، همدلی وهمزبانی تمامی سطر سطر اخبار و گزارشات تأثیر گذارتان با تقویت ارتباط مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه دولت تدبیر و امید با مردم شهید پرور مستحکم گشته و بیش از پیش تبلور یابد.

ارسال نظرات