جانشین بسیج سپاه زاهدان از آماده سازی و ساخت مدرسه تک کلاسه در منطقه منزلاب زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش برنگارخبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در بازدید از طرح های هجرت 3  زاهدان ضمن تقدیر از کار جهادی مسئولان امر این امور را باقیات صالحات خواند و اظهار کرد:  گذشتن از تفریح و آسایش فردی در ایام زیبای تابستان و کمک به قشرکمتر برخودار و  محروم استان بخش قابل تحسین این اردوهاست.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ کمک به همنوع در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: طرح هجرت 3 از ابتدای تیرماه همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و تاکنون چهار مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان زاهدان بهسازی و زیباسازی شده است.

سرهنگ پناهی از آغاز اردوهای جهادی دانشجویی در استان خبر داد و تصریح کرد: گروههای جهادی دانشجویی در حال ساخت و آماده سازی مدرسه ای تک کلاسه در منطقه منزلاب هستند تا دانش آموزان محروم وکپرنشین این منطقه سال تحصیلی جدید را در کلاس نو آغاز کنند.

وی تلاش گروهای جهادی را زاییده تفکر بسیجی  دانست و بیان داشت:  این طرح  به‌عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری است.

سرهنگ پناهی با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر دانشجویان در مناطق محروم استان بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی، خاطرنشان ساخت: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

جانشین بسیج سپاه زاهدان از سهمیه ابلاغی اردوهای طرح هجرت 3 در تابستان خبر داد و افزود: از 730 نفر اردو سهمیه تاکنون 70 درصد انجام شده است و 30 درصد باقی مانده تا پایان تعصیلات تابستان به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظرات