نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین به روستاییان گفت: همه در شکل گیری انقلاب اسلامی سهیم هستند و متعلق به قشر خاصی نیست و روستاییان، جامعه شهری و قشرهایی چون کارگران، دانشجویان و دانش آموزان نقش برجسته‌ای در آن داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۸۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به گزارش یزد رسا، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین وی به روستاییان کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر دوش همه مردم ایران بوده است و آنها بودند که با شناخت امام و رهبری ایشان انقلاب اسلامی را شکل دادند.

وی افزود: همه در شکل گیری انقلاب اسلامی سهیم هستند و متعلق به قشر خاصی نیست و روستاییان، جامعه شهری و قشرهایی چون کارگران، دانشجویان و دانش آموزان نقش برجسته ای در آن داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قشر مستضعف و روستائیان در 8 سال دفاع مقدس نقش بسزایی را ایفا کردند؛ تأکید کرد: مردم ایران انسجام و وحدت خود را در طول این 37 سال حفظ کردند و در استمرار انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و در سایه همین وحدت و انسجام است که انقلاب اسلامی به اهداف خود خواهد رسید.

یزدآوا

ارسال نظرات