در اقدامی ابتکاری و ارزشی دوره آموزش تربیت فرزندان از تولد تا 7 سالگی ویژه والدین، مربیان تربیتی و علاقه مندان این این موضوع در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۸۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در اقدامی ابتکاری و ارزشی دوره آموزش تربیت فرزندان از تولد تا 7 سالگی ویژه والدین، مربیان تربیتی و علاقه مندان این این موضوع در یزد برگزار می شود.

این دوره آموزش با اهداف تربیت اسلامی، نقش والدین در تربیت فرزندان، ویژگس هاس فرزندان در هفت سال اول زندگی ، عوامل تربیت، ابزارهای تربیت مانند بازی، قصه و شعر..و نقش رسانه در تربیت فرزندان و به همت قرارگاه آسمانی دارالرحمه برپا می شود که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی دروه نیز اعطا می شود.

این نشست آموزشی از شنبه تا چهارشنبه مورخ 24 مرداد تا 4 شهریور با حضور اساتید برجسته استان چون آیت الله محمدی، حجت الاسلام علیانژاد، صداقت، فاطمی پور همراه خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند با مراجعه حضور به دفتر امامزاده سید نصر الدین واقع درخیابان امام جنب بیمارستان سید الشهدای یزد یا مراجعه به پایگاه اینترنتی www.darorahmah.blog.ir به صورت غیر حضور ثبت نام کنند.

ارسال نظرات