نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را فرصتی مغتنم برای پاسداشت اصحاب قلم و اندیشه و مشعل‌داران آگاهی دانست.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

محمدحسن آصفری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار  آورده است: شغل شریف خبرنگاری یکی از کارهای بسیار سخت در کشور است که با وجود کمبود امکانات و حقوق نامناسب تنها کسانی به این سمت و سو می‌روند که عشق به کشور و نظام با آنها عجین شده است.

وی تصریح کرد: خبرنگاری به تنهایی شغل نیست، بلکه عاشق بودن و علاقه‌مندی به ملت است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را فرصتی دانست برای تلنگر به مسئولان و همچنین دولت و مجلس تا توجه ویژه‌ای برای حل مشکلات این قشر فرهیخته و زحمتکش کرده و بدانند خبرنگاران در ایام مختلف و همان‌طوری که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام صحنه‌های ایثارگری و حماسه آفرینی‌های آنان را به تصویر کشیدند، در کنار مردم و مسئولان برای پاسداری از نظام همواره تلاش می‌کنند.

آصفری در ادامه این پیام، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع قدردانی کرد.

ارسال نظرات