تعامل و ارتباط بین رسانه و بسیج اهمیت ویژ‌ه‌ای در توسعه کشور دارد

فرمانده سپاه اراک گفت: تعامل و ارتباط بین رسانه و بسیج اهمیت ویژ‌ه‌ای در توسعه کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

محمدرضا رضایی بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی امین میان مردم و مسئولان هستند و با انتشار به موقع اخبار موجب توسعه و پیشرفت جامعه می‌شوند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با درک حساب شده کاستی‌ها و انتقادات سازنده مسئولان را به خوبی با این کمبودها آشنا کرده و با وجود تمامی سختی‌ها و کاستی‌ها کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه خبرنگاران سربازان توسعه فرهنگی جامعه هستند و باید با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بستر همگرایی فرهنگی کشور را تقویت کنند، گفت: رسانه‌ها از مهم‌ترین ابراز آگاهی‌ بخشی در جوامع هستند که می‌طلبد بر پایه واقعیت‌ها دست به انتشار اخبار بزنند.

رضایی افزود: شغل خبرنگاری شغل مقدس و حرفه‌ای مهم و تاثیرگذار است، چرا که اطلاع‌رسانی خبرنگاران در تمام عرصه‌های اجتماعی بسیار مفید و موثر و سبب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تأکید کرد: شناخت مقتضیات زمان و درک درست از موقعیت سیاسی و فکری جامعه از مهم‌ترین اصول کاری خبرنگاران است که باید مد نظر قرار گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار