بمناسبت استقبال از 30 شهید غواص مازندران
مردم شهیدپرور شهرستان جویبار پذیرای دلاورمردان غواصی بوده که با پا و دستان بسته از آرمان‎ها و ارزش‎های امام راحل و انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور با بیان اینکه پیام شهدای غواص در پیمودن راه جهاد و شهادت پس از توافق هسته‌ای پیام استقامت دائمی در برابر جبهه استکبار است، اظهار کرد: شهدای غواص نمونه‌هایی از یاران خاص ائمه اطهار (ع) در عصر و زمان ما هستند، این‌ها آمده‌اند تا بگویند با دستان بسته هم می‌توان از حقایق آموزههای علوی و فاطمی دفاع کرد و پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار میزبان شهدای غواص هستند، افزود: مردم شهیدپرور شهرستان جویبار آماده پذیرایی از این دلاورمردان هستند که با پا و دستان بسته از آرمانها و ارزشهای امام راحل و انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه جویبار با اشاره به ایام شهادت امام صادق (ع)، تصریح کرد: باید آموزههای دینی و اسلامی که امام صادق بیان داشتند در سبک زندگی اسلامی استفاده شود تا بیشتر با آموزه‌های دینی امامان آشنا شویم.

وی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای این عرصه به‌ویژه شهید صارمی و شهید سیف‌الله تبریزی، ادامه داد: خبرنگاران و رسانه‌های گروهی نقش ارزنده‌ای در تبیین حقائق، تنویر افکار عمومی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان دارند و باید توجه بیشتری به حرفه خبرنگاری بشود تا خبرنگاران در بخش‌های مختلف با روحیه مضاعف و دقت دائمی فعالیت خود را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها