بمناسبت استقبال از 30 شهید غواص مازندران

مردم ایران هیچ‌گاه صحنه را برای مانور دشمنان خالی نمی‌گذارند

شهدای غواص با افق بلند و تاسی از قمر بنی هاشم (ع)، آن‌گاه که دشمن دو دست‌شان را گرفت، تمام وجودشان را برای اسلام فدا کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۴۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی با اشاره به صبر و بردباری ائمه در ارشاد و هدایت امت خویش، اظهار کرد: 11 معصوم توانستند 250 سال هدایت امت خویش را بر عهده داشته باشند و با عمل و رفتار خود مردم را به رفتار و عمل مناسب دین رهنمود می‌ساختند.

وی افزود: عمل تا نباشد چگونه می‌توان از دیگران انتظار تغییر رفتار و اعمال‌شان را داشت، انبیا و اولیا الهی به واسطه نوع زندگی و عملکردشان بین مردم نمونه بودند و به همین سبب مؤمن و غیرمؤمن از اولیا خدا تاثیر می‌پذیرفتند.

خطیب نماز جمعه رامسر، نقش نماز، زکات و خمس را در زندگی مهم و غیرقابل انکار خواند و ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با پرداخت زکات، از دارایی‌هایشان کم می‌شود، البته به ظاهر از اموال‌شان کم می‌شود اما تاثیر زکات آن چنان است که ارزش مال‌شان آن‌قدر زیاد می‌شود و در زندگی آنها مشهود است که قابل توصیف نیست.

این مسئول به حضور مردم ولایی شهرستان در تشییع پیکر 30 شهید غواص اشاره و افزود: مردم ولایی و شهیدپرور رامسر دیروز مانند دیگر مناسبت‌ها، به جهانیان ثابت کردند که هیچ‌گاه صحنه را برای مانور دشمنان اسلام و ایران خالی نمی‌گذارند.

وی شهدای غواص را دارای افق بلند خواند و گفت: آنها با تاسی از قمر بنی هاشم (ع)، آن‌گاه که دشمن دو دست‌شان را گرفت تمام وجودشان را برای اسلام فدا کردند.

مرتضوی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران چشم و چراغ جامعه هستند و با هوشیاری همه وقایع را دنبال می‌کنند.

وی افزود: باید حمایت‌ها از خبرنگاران بیشتر شده تا آنها بتوانند صنف خود را داشته و به فعالیت خود اساسی‌تر ادامه دهند.

این مسئول خبرنگاران را همراه و همسو با مسئولان دانست و اظهار کرد: باید قدر خبرنگاران پرتلاش و خدوم دانسته شود و جایگاه آنها حفظ گردد.

امام جمعه رامسر با اشاره به دفاع از مظلومان توسط ایران اسلامی، تاکید کرد: برای ایران بزرگ یمن با عراق یا بحرین فرقی نمی‌کند، هر جایی که مظلومی مورد ظلم قرار گیرد ایران اسلامی مطابق با تاکیدهای دین اسلام، از آنها دفاع می‌کند.

مرتضوی در پایان گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، دسته‌روی راس ساعت هفت غروب دوشنبه 19 مردادماه از شهرداری رامسر به سمت مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار