پیکر 30 تن از شهدای غواص دوران دفاع مقدس، در شهرهای چالوس و نوشهر تشییع شد که مردم با تجمع انبوه همراه با قدرشناسی، دریای اشک خود را به این عزیزان وطن اهدا کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین استقبال از ساعت هفت و سی دقیقه صبح جمعه از خیابان دوستگر چالوس به سمت میدان معلم (مخابرات) آغاز شد که از همان ابتدا، مردم از هر صنف و سنی، به ویژه جوانان و نوجوانان در فضایی معنوی که یادآور روزهای جهاد و شهادت بود، به دور خودروهای حامل تابوت شهدا که با پرچم مقدس جمهوری اسلامی پوشانده شده بود حلقه زدند و با آنان تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن گوش سپردن به نوای مداحان، شنونده درد دل و شعرخوانی فرزند یکی از شهدای غواص بودند که در عباراتی، به پدر خود خوشامد گفت.
تشییع پیکر شهدای غواص، پس از چالوس، در نوشهر ادامه یافت و با اینکه قرار بود استقبال از این شهدا در میدان همافران نوشهر انجام شود، مردم و مسؤولان از چند کیلومتر نزدیک تر و از مناطق هَلیستان و کُرُوکْرُودْسَر برای تشییع شهیدان تجمع کردند و با دود کردن اسپند و به سر گرفتن مَجْمَعه دامادی، به استقبال شهیدان رفتند.
کاروان حامل پیکر شهدای غواص که از روز پنجشنبه در شهرستان رامسر حرکت کرد، پس از عبور از شهرستان های تنکابن و عباس آباد و چالوس و همچنین نوشهر، عازم شهرستان نور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها