فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با اعلام این خبر گفت: همایش پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها، گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج با شرکت 90 نفر به مدت یک روز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۵۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

سرهنگ پاسدار محسن گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: این آموزش یک روزه با هدف؛ شناخت و ارتقاء سطح دانش فرماندهان بسیجی و اهمیت اصول و مبانی پدافند غیر عامل، نحوه مدیریت و نقش بسیج در کنترل بحران ها به منظور؛ فرهنگ سازی، افزایش آمادگی و بروز رسانی اطلاعات فراگیران در این زمینه برگزار شد.

در ادامه مسئول معاونت عملیات این ناحیه اظهار داشت: در این همایش 90 نفر ازفرماندهان حوزه ها، پایگاه ها، گردان های بیت المقدس وکوثر با انواع تهدیدات بیولوژیک، جنگ سایبری و روش مقابله با آن، نقش پدافند غیر عامل در تهدیدات نرم، سایبری و راهکارهای دفاعی، سازه های امن و استفاده از استحکامات دفاعی در مواقع بحران آشنا شدند.

سروان پاسدار حمید جباری اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع دوره مذکور با بهره گیری از اساتید مجرب بسیج، هلال احمر و ناجا زیر نظر معاونت عملیات ناحیه و با استفاده تمامی ظرفیت های موجود در سطح شهرستان بطور کمی و کیفی اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها