در استقبال شهدای غواص مازندران

پیکر پاک ده شهید غواص و خط شکن بر روی دستان مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی

شامگاه هجدهمین روزمردادماه 94 مردم شهید پرور شهرستان سوادکوه شمالی پیکر پاک ده شهید غواص دوران دفاع مقدس را بر روی دستان خود از سپاه پاسدارن ناحیه سوادکوه شمالی به سمت فرمانداری این شهرستان بدرقه نمودند.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۸۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی عصر امروز، شهرستان سوادکوه شمالی معطر گشت به نام و حضور ده شهید گمنام دوران دفاع مقدس و مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان با خلق حماسه ای دیگر و این بار با استقبال پرشور از ده شهید غواص، تصویری از عشق و دلباختگی خود را به آرمان ها و شهدای انقلاب به تصویر کشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در حاشیه این مراسم و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج این ناحیه گفتند: از میان شهدای غواصی که در استان مازندران تشییع می شوند یک شهید در شهرستان سوادکوه شمالی تدفین خواهد گردید و مراسم تشییع پیکر پاک آن شهید نیز در روز جمعه 23/05/1394 بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا فرمانداری شهرستان تشییع و سپس در پادگان شهید قاسمیان تدفین خواهد گردید.

سرهنگ ابراهیمی در ادامه افزودند: در همین راستا مراسم وداع با پیکر پاک آن شهید، گمنام عصر پنجشنبه 22/05/1394 همزمان با نماز مغرب و عشاء در پارک الغدیر شهرستان برگزار خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها