از ساعت 8 صبح امروز کاروان شهدای غواص وخط شکن عملیات کربلای 4 با حضور در شهرستان سوادکوه، شهر پل سفید وسپس شهر زیراب این شهرستان را دگرگون کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷




خبرگزاری بسیج مازندران، در این مراسم که از ورودی شهر پل سفید تا سه راه مرکز بهداشت ادامه داشت هزاران نفر از مردم ولایی پل سفید حضور داشتند.

کاروان شهدا از شهری عبور کردند که سپاهیان محمد (ص) با رجز خوانی لشکریانش در دفاع مقدس شهره شده بودند و سلام دادند به ارواح شهدای این شهر، شهری که از برکاتش اهدا چندین دو شهید و سه شهید خانوادگی تقدیم کرد، شهر شهیدان اسکندری، سیدین طباطبایی ها و رضایی ها که اصالتشان عزتمندی اسلام و افتخار آفرینی و سربلندی ایران با حکومت اسلامی بود، شهدایی از جنس غیرت اسلامی روستایی.

نکته جالب توجه در مسیر این شهر قربانی شدن گاو و گوسفندان در مسیر حرکتی کاروان شهدا در پلسفید بود.

ملت غیور و شهادت طلب پلسفید و حومه بعداز نماز صبح خود را به مدخل شهر و محل عبور کاروان شهدا رسانده و بی صبرانه انتظار رسیدن آیه های ایمان، تقوی و تمدن را لحظه شماری و بی تابی می کردند.

این موج همان موج قدرشناسی و تقید به اسلام و مسلمین است که در سرشت ایرانیان غیور و مومن نهفته و تا ابد به کوری کوردلان بی حیا ، دشمنان اسلام و مستکبرین بی شرم، به یاری خدای تبارک وتعالی باقی خواهد ماند، انشاءالله.

در پلسفید، زنان و مردان، پیران و کودکانی که حتی بعضا پدرانشان هم زمان شهادت این شهدا را درک نکرده بودند، از مناطق دور و نزدیک این شهر پر صلابت، و حتی مناطق همجوار دودانگه ساری (سنگده) آمدند، تا برای احترام به قطعه های بهشتی( شهدای دفاع مقدس) ابراز وفاداری و علاقمندی کنند و تبرکی ازاین مشام بردارند.

در حالی که مردم، در پلسفید برای زیارت پیکرهای شهدا همچنان از خود استقبال نشان می دادند کاروان شهدای خط شکن و غواص عملیات کربلای 4 دفاع مقدسبرای رسیدن به نقاط دیگر سوادکوه به زحمت توانست پس از ساعتها خود را به شهرزیراب برساند.

در زیراب سوادکوه هم کاروان با حضور کم سابقه بیش از هفت هزار نفر از مردم این شهرستان روبرو و استقبال از شهدای گرانقدر و دردانه های بال بسته با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مسئولان وفرمانداران ورزشکاران وروسای تمام ادارات حضور داشتند و در این شهر هم دو گاو در میدان زیراب و روبروی بانک ملی قربانی شد.

مراسم شهر زیراب از بانک مسکن شروع وتا ایستگاه اتوبوس این شهر ادامه داشت.

مداحی مراسم توسط سرهنگ احمدی از راویان دفاع مقدس برگزار شد.

قرار است دو تن از شهدای خط شکن و غواص عملیات کربلای 4 دفاع مقدس، در پلسفید تشییع و در این شهر تدفین شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها