در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

امنیت ما مدیون مقاومت شهداست.

در پیام فرماندار گلوگاه آمده است: شهدا با دستان بسته مقاومت کردند تا ما معنی زیستن، استقلال، آزادی و امنیت را به قیمت جانشان بچشیم.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاهبا تشییع پیکر مطهر ۲۰ شهید غواص و خط شکن در گلوگاه، فرماندار گلوگاه پیامی صادر کرد، متن پیام بدین شرح است:

شهدای غواص در سخت‌ترین شرایط و با دستان بسته، برای دفاع از ارزش‌ها ایستادند و این پیام را برای ما آوردند که ما در اسارت با دستان بسته مقابل دشمن کوتاه نیامدیم و آمده‌ایم ببینیم شما چگونه با دستان باز در مقابل دشمن عمل می‌کنید.

شهدا با دستان بسته مقاومت کردند و شهادت را برکوتاه آمدن مقابل دشمن انتخاب کردند تکلیف امروز ما را در مقابل دشمن معلوم کردند.

درود خدا بر شهدای اسلام و آنان که دلاور مردانه برای امنیت مردم سرزمینشان، برای پاسداری از میهن عزیزشان جان دادند بالاخص۱۷۵غواص شهید که با بوی معطرشان، نفس های ما عطر آگین خواهد شد.

دلهایمان برای به آرامش رسیدن با این شهدای عزیزیک بغل کربلا می خواهد، آری شهیدان زنده هستند، همانهایی که تنها دلداده شان خدا بود و بس و به شوق رسیدن به معشوقشان جانانه جان دادند تا ما دوباره معنی زیستن، استقلال، آزادی و امنیت را به قیمت جانشان بچشیم. همانهایی که مادرانشان را داغدار و چشم به راه و فرزندانشان را محروم از داشتن واژه پدر کردند.

شهدای عزیز شما با عزم و با غیرت ایرانی و اسلامیتان برای ما که اکنون علمداران این کشوریم، به پا خواستید تا با دادن خونتان ارزش هایی که امام و یارانش سال‌ها برای بدست آوردنش تلاش بسیار کردند زنده نگه دارید، دعاهای خیرتان را بدرقه راه جوانان این مرز و بوم کنید.

اینجانب شهادت این پرستوهای خونین بال را به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه ای و مردم شریف شهرستان گلوگاه و به ویژه خانواده‌های منتظر و مظلوم شهدای گمنام تسلیت عرض نموده وامیدوارم راه و آرمان شهدا را که متعلق به همه مردم متدین و غیور ایران اسلامی است را در مسیر زندگی فراموش نکنیم و فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

عیسی قاسمی طوسی

فرماندار شهرستان گلوگاه

ارسال نظرات
پر بیننده ها