در استقبال شهدای غواص مازندران

کبوتران دست بسته عاشق به بهشهر رسیدند

شهر گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران باشکوه و حرارت خاصی به استقبال شهدا آمده بودند، از روستاهای مسیر عبور کاروان حامل شهدا گرفته تا میدان 22 بهمن این شهر.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۹۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱



به گزارش خبرگزاری بسیج،مردم ولایت‌مدار گلوگاه از صبح زود منتظر حضور شهدا بودند، خانواده‌های شهدا با در دست داشتن عکس فرزندان شهید خود آمده بودند تا به فرزندانی که در گمنامی و مظلومیت به شهادت رسیدند، سلام دهند.

کاروان شهدا زیر باران گل و گلاب به سختی حرکت می‌کرد و بالاخره مردم اجازه دادند تا چرخ‌های تریلی بچرخد و به راه خود ادامه دهد، حرکتی دوباره برای رسیدن به مقصدی دیگر آغاز شد، در بین راه، گاه کشاورزانی را می‌دیدیم که از زمین کشاورزی دست برداشته و به سمت کاروان می‌آمدند.

در شهر توریستی خلیل‌شهر، مردم حدود دو ساعت منتظر حضور شهدا بودند و استقبال گرمی از آنها انجام دادند، بانوان زیادی به نیابت از مادران و خواهران شهدا، سینی‌های حنا بسته بودند و برخی که مسن‌تر بودند زیر لب نوحه می‌خواندند.

هوا رو به خنکی می‌رفت و باد ملایمی می‌وزید، به میدان قدس بهشهر که رسیدیم جمعیت زیادی به استقبال شهدا آمدند، نم‌نم باران شروع به باریدن کرد و در این هوای لطیف هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر می‌شدیم؛ هم بر سیل مشتاقان شهدا بیشتر می‌شد و هم بر تندی باران.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار