مردم بندرعباس با عطر و گلاب از کاروان شهداء غواص استقبال کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۰۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، پیکیر پاک 9 شهید گمنام از شرق کرمان وارد هرمزگان شد؛ اولین ایستگاه میزبانی از شهدای گمنام غواص در شهرستان رودان با استقبال بی نظیر مردم این شهرستان به انجام رسید.

کاروان شهدای غواص پس از توقف یک روزه خود در این شهرستان حرکت خود را به سمت بندرعباس آغاز کرد، با اعلام خبر آمدن پیکر شهیدا گمنام، اکثریت مردم بندرعباس از ساعت 4 بعدظهر در گرمای بالای 50 درجه با در دست داشتن گل و گلاب در مسیر عبور این دردانه های بهشتی قرار گرفتند.

ساعتهای انتظار مردم برای به اغوش گرفتن پیکر پاک شهدا به سرعت در حال گذر بود که تقریبا حوالی ساعت 17 بوی معطر حضور شهدا هوای ورودی شهر بندرعباس را تاز ه کرد.

پس از ادای احترام مردم، کاروان شهدا به سمت اما مزاده سید مظفر (ع) راهی شد و در این مسیر مردم محلات مختلف بندرعباس اعم از شیعه و سنی ارادت خود را برای تشکر از جان گذشتگی های خط شکنان دفاع مقدس نشان دادند.

پیکر این شهدا روز سه شنبه هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع در سراسر هرمزگان به خاک سپرده می شود.

قرار است پیکر این 9 شهید غواص به ترتیب در بخش توکهور شهر هشتبندی میناب، رودان ،جزیره هنگام و لارک قشم، جناح شهرستان بستک و یک شهید در شهرک هدیش بندرعباس (منازل نیرو دریایی ارتش) تدفین شوند.

ارسال نظرات