خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: به همت يگان حفاظت هواپيمايي آذربايجان شرقي و با حضور مسئولان كشوري و استاني، از آمران به معروف شركت هواپيمايي «آتا» در محل فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز تجليل شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۱۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

فرمانده يگان حفاظت هواپيمايي آذربايجان شرقي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اشاره به تجليل از 10 نفر آمر به معروف شامل خلبان، سرمهماندار و مهماندار، گفت: اين تجليل در راستاي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر و همكاري كه با شركت هواپيمايي آتا داريم اجرا مي شود.

حفظ اله منافي با توجه به حضور مسافران داخلي و خارجي در فرودگاه، ادامه داد: افراد تجليل شده با وجود برخي مسائل اجتماعي موجوددر هواپيما و فشار كاري خود، با مشاهداتي كه انجام شده از مباحث معنوي نيز دور نبودند كه اين جاي قدرداني دارد.

وي ادا فريضه نماز سروقت، تلاوت قرآن و زيارت عاشورا، دستگيري از مستمندان، به جاي آوردن فريضه روز و ... را بخشي از مولفه هاي عنوان كرد كه موجب شد از اين افراد به عنوان آمران به معروف تجليل شود.

در برنامه جنبي ديگر، نخستين آشيانه تعميراتي هواپيما در شمالغرب كشور با سرمايه گذاري شركت هواپيمايي آتا و با حضور جمعي از مسئولان كشوري و استاني در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز كلنگ زني شد كه با بهره برداري از اين طرح ها براي 1600 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغالزايي خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها