فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری یادواره سردار شهید ایرج آقابزرگی، شهید شاخص آموزش و 25شهید آموزش نظامی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی،در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: واقعیت این است که با تأکید بر قدرت نرم و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی، در مقابل این تهدیدات، با صلابت می توان ایستاد.

وی، افزود: این مقاومت و ایستادگی زمانی پایدار خواهد خواهد شد که با مطالعه ابعاد دفاع مقدس و چگونگی عبور کشور در این مقطع حساس و یز نقش ترویج فرهنگ شهادت در ابعاد فرهنگی و جنگ نرم، یکی از عوامل اصلی این مقاومت باشد.

محمدسلیمانی، ادامه داد: در این راستا سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با همکاری رده های تابعه در سطح استان و با هدف آشنا نمودن نسل جوان و قشرهای مختلف مردم با ایثارگری و رشادت های رزمندگان و فرزندان انقلاب و امام(ره)، و عطر آگین نمودن فضای جامعه به عطر دل انگیز ایثار و شهادت و نیز ایجاد حس خودباوری و ایستادگی در برابر قدرت های شیطانی، اقدام به برگزاری برنامه معنوی و فرهنگی یادواره شهدا می نماید.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، گفت: به همین مناسبت یادواره شهید شاخص آموزش نظامی، شهید ایرج آقابزرگی و 25 شهید آموزش نظامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا به تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، توسعه و تعمیق باورهای معنوی حاصل از آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت و تحکیم پیوند جوانان با شهداء، تقویت خط بصیرت انقلابی، دشمن شناسی، ولایت محوری و مقاومت اسلامی را از منظورهای اصلی برگزاری این مراسم معنوی برشمرد.

به گزارش بسیج، شهید ایرج آقابزرگی، فرمانده واحد آموزش نظامی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بود که طی عملیات کربلای 5 در تاریخ 21 دیماه 1365 در منطقه شلمچه به فیض شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش روز ۲۶ دی‌ماه ۱۳۶۵، بر دوش خیل کثیر عاشقان ایثار و شهادت در گلزار شهدای زادگاهش شهر نافچ از توابع شهرستان شهرکرد، آرام گرفت.

ارسال نظرات