خبرهای داغ:
آیت الله سیداحمد حسینی یادواره شهدای زن و بانوان ایثارگر گفت: زنان در حمایت از اسلام ودفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های قرآنی در عرصه های مختلف نقش آفرینی زیادی داشته اند.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، عضوجامعه مدرسین حوزه های علمیه قم در یادواره شهدای زن و بانوان ایثارگر استان خراسان شمالی در مصلای نماز جمعه شیروان گفت: زنان در حمایت از اسلام ودفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های قرآنی در عرصه های مختلف نقش آفرینی های زیادی داشته اند.

وی افزود: در بسیاری از موارد حضور مردان در عرصه های دفاع از دین به تشویق زنان بوده است.

آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی بیان داشت: بانوان عزیز اسلامی خود را پیرو مکتب حضرت خدیجه کبری(س) و حضرت زهرای مرضیه (س) و حضرت زینب قهرمان (س) بدانند که در جنگ احد حضرت زهرا (س)شخصا با حضور در صحنه نبرد فعالیت رزمی و جنگی و نظامی داشته اند.

استاد برجسته حوزه های علمیه قم با بیان اینکه قهرمانی از آن اسلام است اظهار داشت: قهرمان می تواند هم مرد و هم زن باشد و زنان دوشادوش مردان برای دفاع از کیان دین از خود شجاعت ها به یادگار گذاشته اند و زنان تبلیغات دینی را در مقاطعی به خوبی برعهده گرفته و این رسالت را به خوبی انجام رسانده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره ای از زبان پدرشهیده گلدسته محمدیان گفت: شهیده گلدسته محمدیان در پاسخ به سوال پدرش که چرا هنگام خواب با پوشش کامل می خوابید؟ گفته بود:پدرجان شهر دزفول هرشب و هرروز آماج حملات دشمن است و خوف این دارم که منزل و خانه ما هدف موشک های بعثی قرار بگیرد و بر سر ما سقف خانه فرو بریزد و گروه های امداد برای نجات یا بیرون آوردن اجساد ما که می آیند و قرار باشد پیکرم را از زیر آوار بیرون بکشند من تمام بدنم پوشیده نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها