با حضور امام جمعه وفرماندار اشکذر؛

سومین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اشکذر برگزار شد

سومین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای این ستاد در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۳۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری اشکذر، در ابتدای این نشست "محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر با تأکید بر اهمیت نماز به سخن پیامبر اکرم (ص) "مَن حَافَظَ عَلَی الجَمَاعَه حِیثُمَا کَانَ مَرَّ عَلَی الصِّراطِ کَالبَرقِ الخَاطِفِ اللّامِع فِی أوَّلِ زُمرهِ مَعَ السّابِقِین" به این معنی که کسی که محافظت و مداومت بر نماز جماعت کند، مانند برق سریع و درخشان همراه نخستین گروه بهشتیان از روی صراط می گذرد، اشاره ودرادامه توضیحاتی پیرامون برنامه های ارسالی سال جدید از سوی ستاد اقامه نماز استان، ارائه نمود و افزود: برنامه های مؤثر در رابطه با فریضه نماز باید تقویت شود تا با خلاقیت و پویایی  برنامه های فرهنگی و مذهبی را به پیش ببریم.

حجت السلام و المسلمین "طالبیان" امام جمعه شهرستان اشکذر، نماز را یکی از آسانترین واجبات دانست و افزود: انسان در نماز با بینهایت بزرگ خداوند ارتباط برقرار می کند.

جحت السلام و المسلمین طالبیان اظهار داشت: باید در حد وسع خود برای گسترش این فریضه الهی تلاش کنیم تا منافع آن به خودمان برگردد.

امام جمعه شهرستان اشکذر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای ستاد، خاطرنشان کرد: مساجد در ماه رمضان ضمن اقامه پرشور نماز جماعت، برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسبی  در این ماه مبارک انجام شده است که این امر ثمره زحمات و تلاش های روحانیون و مبلغین شهرستان است.

 در ادامه هر یک از اعضای ستاد گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه خود در رابطه با این مهم ارائه و پیشنهادات و نظرات خود برای هرچه باشکوهتر و بهتر برگزار شدن این فریضه الهی ارائه نمودند.

ارسال نظرات