خبرهای داغ:
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی:
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش خود را در جامعه ایفا می کنند و به طور یقین نقش خبرنگاران در توسعه و پیشرفت هر جامعه غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۵۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، سمانه رحیمی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران جوان شهرستان میامی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و دیگر شهدای خبرنگار اظهار داشت: راویان تاریخ همان خبرنگاران هستند که نقش مهم و تاثیرگذار در اطلاع رسانی جامعه دارند.

وی با بيان اينكه خبرنگار به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان است،‌افزود: خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش خود را در جامعه ایفا می کنند و به طور یقین نقش خبرنگاران در توسعه و پیشرفت هر جامعه غیرقابل انکار است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی با اشاره به اهمیت خبر و جایگاه خبرنگار گفت: خبر صادقانه و صحیح و به موقع، باعث روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه می‌شود و در این میان خبرنگار به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان است و بالعکس.

رحیمی تصریح کرد: خبرنگاران با تیزهوشی و دقت، نقش واسطه بین مردم و مسؤولان را ایفا می کنند، آنها، از یک طرف درد دل مردم را می‌شنوند و به مقامات بالا انتقال می‌دهند و از سوی دیگر، پاسخ‌های مسئولان را به آگاهی مردم می‌رسانند.

مطبوعات و خبرگزاري ها امانتي در دست خبرنگاران در روشنگري جامعه است

مدیر دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان میامی نیز در این جلسه گفت: خبرنگار آغاز شروعی است که به قلم قسم می خورد و با قلم از دردها و شادی های جامعه می نویسد و آنگاه با قلم نیز می میرد.

محمد آقایی با بيان اينكه خبرنگار یعنی بیدار باش، یعنی همیشه و در همه جا حاضر به يراق بودن و خسته نشدن ، تصريح كرد: یک خبرنگارباید همیشه آماده جهت تهیه اخبار باشد و این رسالت یک خبرنگار است.

وی در ادامه به فعالیت خبرگزاری بسیج در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: خبرگزاری ها و مطبوعات امانتي در دست خبرنگاران هستند که اميدوارم به بهترين شکل ممکن از اين امانت براي اطلاع رساني و روشنگري جامعه استفاده کنيم.

مدیر دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان میامی در ادامه از تعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خبرنگاران تشکر و قدردانی كرد و خاطرنشان کرد: انجام فعالیتهای فرهنگی،هنری و...برای کودکان و نوجوانان و به ویژه تعامل و همکاری این مرکز با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان و همکاری با خبرنگاران از نقاط قوت این مرکز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها