خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند و با قلم خود می توانند جامعه را هدایت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۶۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، یوسف ابوی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما، در ابتدای سخنان خود با توجه به سوره قلم، رسالت قلم را در جامعه بسیار کارساز دانست و گفت: در ابتدای این سوره خداوند به قلم؛ پدیده بزرگ تمدن ساز بشری که ابزار علم و دانش است قسم خورده، چرا که قسم خداوند به آن، حاکی از عظمت و کارسازی قلم در جامعه است.                           

 وی ادامه داد: بدون شک درکنار قسم خداوند به قلم، صاحبان قلم نیز از ازرش وصف ناپذیری برخوردارند چرا افکار و اندیشه صاحبان قلم در نگارش اخبار و وقایع تاثیر مهمی دارد و ارزش قلم به صاحب آن است.                            

 فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا خبرنگاران را نمایندگان افکار عمومی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: حرفه خبرنگاری شغل نیست، بلکه عشق و علاقه است، عشق و علاقه به انعکاس و پوشش خبری رویدادهای مهم و وقایع مسرّت بخش جامعه و سهیم دانستن خود در غم ها و رنج های مردم، در واقع خبرنگاران با این رسالت و تلاش جهاد گرانه نمایندگان افکار عمومی جامعه و یا به تعبیر بهتر هدایت گران افکار عمومی جامعه هستند که با این رسالت خود می توانند جهت گیری افکار را به دست بگیرند .


وی در پایان از تجلیل خبرنگاران فعال شهرستان در روزهای آتی خبر داد.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها