خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی بوئین زهرا گفت: کشف استعدادهای علمی و هنری هدف نهایی طرح هجرت است و تمام تمرکز ما در تابستان امسال بر روی همین طرح است.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

محسن نوروزی فرمانده بسیج دانش آموزی بوئین زهرا در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازشهرستان بوئین زهرا، از اجرای طرح هجرت در فصل تابستان امسال با توانمندی 150 دانش آموز در سطح مدارس شهر بوئین زهرا خبر داد.

وی گفت: طرح هجرت امسال، با شرکت گروه های جهادی و اعضای فعال حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی آغاز به فعالیت نموده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی بوئین زهرا، حوزه فعالیت بسیج دانش آموزی در طرح هجرت را، مباحث عمرانی، مرمت، بهسازی و نقاشی مدارس اعلام کرد و افزود: با استقبال بی نظیر دانش آموزان از این طرح، ما شاهد تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل هستیم و دانش آموزان با حس خودباوری در این طرح توانسته اند منشأ خدمات زیادی در مدارس شهر بوئین زهرا باشند.

نوروزی به دیگر فعالیت‌های طرح هجرت اشاره کرد و اذعان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی – هنری، برگزاری حلقه های بصیرتی و معرفتی، آموزش احکام و کلاس های فنی و حرفه ای از دیگر فعالیت های طرح هجرت است که  توانسته ایم زمینه ساز حضور پر شور و نشاط دانش آموزان در این طرح باشیم .

وی تصریح کرد: بیشترین تمرکز ما در مناطق محروم و روستاها است، چرا که معتقدیم در این مناطق برنامه های فرهنگی، آموزشی، هنری، ورزشی و تربیتی مورد غفلت واقع شده است و آنگونه که شایسته بوده نتوانستیه ایم بستر تفریحات سالم را فراهم کنیم از اینرو اولویت طرح های را به روستاها و مناطق محروم اختصاص داده ایم.


2001/پ20/ب              

ارسال نظرات
پر بیننده ها