خبرهای داغ:
اختتامیه طرح یاوران ولایت پسران با حضور امام جمعه استان قزوین و مسئولین بسیج دانش آموزی استان در اردوگاه امام علی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۱۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج الله تعالی شریف) استان قزوین، اختتامیه ی دوره ی طرح یاوران ولایت پسران روز دوشنبه با حضور امام جمعه استان قزوین و مسئولین بسیج دانش اموزی استان در اردوگاه امام علی استان قزوین برگزار شد.

در این دوره دانش اموزآن پسر قزوین اموزش های لازم را برای بر عهده گرفتن فرمانده واحدی در سطح مدارس را اموزش دیدند از جمله ی این آموزش ها عبارت است از: دشمن شناسی و آگاهی در مورد دجال واره یا همان ماهواره و اموزش هایی که در سطح واحد های مقاومت به انها کمک می کند تا این مسئولیت را به خوبی انجام دهند.

در پایان دوره به دانش اموزانی که در طی دوره فعال بودند و در مسابقات شرکت کرده و حائز رتبه بودند جوایزی اهدا شد و این مسابقات در رشته های فرهنگی و ورزشی برگزار شد که با استقبال دانش اموزان همراه بود.

در پایان دوره از دانش اموزان امتحان گرفته شد تا میزان دقت دانش اموزان در سطح کلاس ها بررسی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، امام جمعه استان قزوین در اختتامیه ی این دوره از دانش اموزان بسیجی به خاطر ادامه دادن راه شهیدان و امام راحل تشکر کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به داشتن چنین دانش اموزان بسیجی و پشتوانه ی قوی ای می بالد و این دانش اموزان بسیجی نیرو های مقابله ی فرداملت ایران و کشور های متجاوز گر خواهند بود.

وی ادامه داد: شما دانش اموزان بسیجی باید از ولی فقیه خود اطاعت کرده و پشتوانه ی قوی ای برای ایشان باشید و با تعالیمی ک دیده اید به راحتی بتوانید دشمنان اسلام را شناسایی کنید.

وی اذعان داشت: دانش اموزان بسیجی باید در صف های نماز جمعه و جماعت حضوری فعال داشته باشند تا دیگران را هم جذب خود کرده تا دیگر دانش اموزان بسیجی نیز ب نماز خواندن تشویق شوند.

نماینده ی ولی فقیه در پایان اضهار داشت: امیدواریم با اموزش هایی ک دیده اید به خوبی بتوانید مسئولیت های خود را در سطح مدارس انجام داده و موفق بوده واز انحراف دانش اموزان عزیز قزوینی از راه راست جلو گیری نمایید.

بعد از اختتامیه ی دوره ی پسران بعد از چهار روز دوره خواهران شروع به کار می کند.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها