خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاطمی امین گفت: هیئت بزرگ بسیجیان سپاه عشایر فارس، در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) سپاه عشایر فارس راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت الاسلام فاطمی امین با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل (ره) که " تا ابد هم بر سید الشهداء گریه کنیم برای سید الشهداء،  هیچ نفعی ندارد برای ما نفع دارد "، گفت: هدف ما از برگزاری هیئت کاملا منطبق بر فرمایش امام (ره) است.

حجت الاسلام فاطمی امین افزود: یکی از بزرگ ترین اهداف ما تربیت نسل جوان در هیئت های علوی و حسینی است، با حضور جوانان در این مراسم فرهنگی-مذهبی، فرهنگ حسینی و عاشورایی به نسل امروزی که قلب و طینتشان منطبق با موازین اسلامی است منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد: فهمیدن قضیه عاشورا فقط در تاریخ نیست، در هر زمانی باید ببینیم که عناصر تشکیل دهنده هویت یزیدی کجا پیدا می شوند در آن زمان باید در مقابلش عناصر تشکیل دهنده هیئت حسینی رابه میدان بیاوریم، این امر مهم فقط با معرفت حسینی و شناخت حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر فارس تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که جوان ایرانی را از بدنه هیئت های حسینی جدا کند، بنابراین دست به هر اقدامی می زند تا به مقصود خود برسد، بنابراین  وظیفه ما مسئولین است که امکانات این نوع مراسم  مذهبی-فرهنگی را فراهم آوریم.

وی در پایان صحبت هایش گفت: هیئت بزرگ بسیجیان سپاه عشایر فارس در راستای تعمیق معنویت جوانان و نوجوانان بسیجی و عشایر غیور در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) سپاه عشایر فارس راه اندازی می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها