خبرهای داغ:

تمدید ارسال آثار به جشنواره حسنات تا 15 مهر/قرآن و عترت موضوع جدید حسنات

جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: به دلیل تماس‌های مکرر هنرمندان مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 مهر ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۳۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،محمد سعید عشاقی با اشاره به تمدید ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 مهر ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است، ابراز داشت: از این رو به دنبال تماس‌های مکرر هنرمندان و انعقاد تفاهم نامه با دیگر ارگان‌‌ها در خصوص تولید آثار مهلت ارسال آثار به جشنواره تمدید شده است.

جانشین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه‌های همکاری، هنرمندان می‌توانند در خصوص دو موضوع «قرآن و عترت» با محوریت تبیین داستان‌های قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع) و «تسهیل گری و کارآفرینی اجتماعی» با در نظر گرفتن موضوع اصلی جشنواره در کنار موضوعات دیگر این جشنواره آثار خود را تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و از 11 تا 14 اسفند ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار