فرمانده حوزه كوثر ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش از برگزاري دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه ویژه خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت بسیج تابعه حوزه در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، مطهره خمر در حاشيه برگزاري دوره خودامدادي خواهران بسيجي در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: اين دوره به منظور غنی سازی طرح اوقات فراغت و اشاعه فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی، ارتقاء سطح آمادگی وحضور خواهران در میدانهای حوادث وبحران ویژه خواهران بسیجی شهرستان خاش برگزار شده است.

وي افزود: در این دوره آموزشی امدادی تعداد 60 نفر از بسيجيان خواهر اين شهرستان با سرفصل آموزشی: کنترل علائم حیاتی، خونریزی ها، شکستگی ها، حمل و انتقال مصدوم، CPR، شوک و غيره آشنا شدند.

خمر گفت: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش توان مقابله با بلایای طبیعی و امدادرسانی به آحاد مردم و همچنین حفظ انسجام نیروهای بسیجی و آموزش به بسیجیان است.

وي بيان كرد: در این کارگاه که در محل پارك بانوان شهرستان خاش برگزار شد، از مربیان مجرب امداد و نجات، آموزش های لازم را در خصوص نحوه احیاء و کمک های اولیه ارائه کرد و چگونگی جلوگیری از عوارض و نحوه اقدام در مواقع بروز سوختگی را تشریح كرد و در پایان از شرکت کنندگان در این کارگاه خود امدادی و دگرامدادی آزمون گرفته شد
ارسال نظرات