مراسم استقبال و وداع با سه شهید تفحص شده هشت سال دفاع مقدس در نمازخانه پادگان شهيد برونسي مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۸۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در آستانه ايام شهادت امام صادق عليه السلام مراسم معنوي و با شكوه استقبال و وداع با برادران شهيد محمد و محمدباقر حصاري و شهيد محمدرضاقائمي با حضور سردار احمدي، فرمانده سپاه امام رضا عليه السلام وجمعي از مسئولين و كاركنان رسمي و وظيفه سپاه امام رضا عليه السلام و قرارگاه ثامن الائمه عليهم السلام ظهر دیروز برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر شروع و در ادامه در جوار پيكر مطهر شهدا با قرائت قرآن توسط قاري ممتاز كشوري محمدمتقين و مداحي ذاكر اهل بيت عليهم السلام حاج امير عارف در ذكر و فضائل و مناقب شهدا ادامه يافت.

در این مراسم رزمندگان سپاه اسلام با مجاهدان به حق پيوسته به نجوا پرداختند و ضمن وداع با این مسافران بهشتي با آرمان هاي امام و شهدا تجديد عهد و ميثاق نمودند.

همرزمان شهدا در پايان با قرائت دعاي فرج ، جهت مجد و عظمت روز افزون اسلام و انقلاب و طول عمر با عزت براي رهبر معظم انقلاب دعانمودند.

گفتني است در سالروز شهادت صادق آل محمد صلي الله عليه و آله و سلم پيكر مطهر 10شهيد گمنام نيز به با حضور مقامات لشكری و کشوری و عموم مردم شهید پرور استان خراسان رضوي تشییع و تدفین خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها