فعالیت 7 کانون ولایت و فرهنگی، تربیتی تابستانی در نمین

سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نمین گفت: در سطح شهرستان نمین شش کانون تابستانی و یک کانون ولایت جهت غنی سازی اوقان فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۹۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از نمین، حمید اکبریان در دیدار مسئولان کمیته امداد شهرستان نمین با امام جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: کانون های فرهنگی، تربیتی تابستانی با هدف غنی سازی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های تحت حمایت و غیر تحت حمایت تشکیل شده است.

سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نمین گفت: از اول تیرماه امسال تا نیمه اول شهریور ماه شش کانون موقت تابستانی در سطح شهرستان نمین در قالب رشته های مختلفی از قبیل علوم قرآنی، فنی و حرفه ای و تربیت بدنی برگزار می شود.

وی افزود: کانون ولایت شهرستان نمین نیز با حضور جوانان پیرو ولایت در دهستان حور از توابع بخش ویلکیج به صورت سالانه و ترمی برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان نمین نیز در این دیدار اظهار کرد: زندگی توأم با امنیت و آرامش در ایران به یُمن برکت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده و این انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی حضرت امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه گفت: استمرار امنیت در جامعه یک نعمت عظیم بوده و این به خاطر وجود ولایت و حضور مردم در همه صحنه های کشور است.

وی به نقش قرآن در زندگی انسان اشاره کرده و بر ضرورت آموزش آن در بین خانواده ها و فرزندان تأکید کرد.

امام جمعه نمین در ادامه سخنان خود از مشاوران فرهنگی کمیته امداد این شهرستان خواست تا مشاوره های خود را با إتکا بر اعتقادات دینی و اسلامی ارائه کنند.

ارسال نظرات