خبرهای داغ:
نایب‌رئیس هیئت او اسپرت اقلید از نایب‌قهرمانی گروه بسیج ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کیوکوشین کاراته بانوان با کسب 15 عنوان در رده‌های سنی و وزنی مختلف که در شیراز برگزار شد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۰۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، عجب‌ناز کریمی با اشاره به برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته بانوان انتخابی کشور که در شیراز برگزار شد گفت: گروه اعزامی بسیج ورزشکاران اقلید با حضور 30 بانوی ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.

سرپرست گروه اعزامی بسیج ورزشکاران اقلید با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت بزرگداشت فرهنگ ورزش پهلوانی برگزار شد، تصریح کرد: گروه اعزامی اقلید با کسب 15 مقام نخست تا سوم در رده‌های سنی و وزنی مختلف نایب‌قهرمان استان فارس شد.

کریمی از کسب مقام نخست توسط الهام مسلمی، پریسا رحمتی و فاطمه مسلمی خبر داد و افزود: مریم غلامی، الینا پیرمرادی، فاطمه مسعودی، زهرا ثابت‌اقلیدی و فاطمه قاسمی‌نژاد در این مسابقات مقام دوم استانی را کسب کردند.

وی با تقدیر از مسئول تربیت‌ بدنی سپاه و مسئول بسیج ورزشکاران بانوان اقلید ادامه داد: حنانه شهریاری، مریم میرطالبی، مریم چاراژدها، ساجده اسلمی، ام‌البنین غلامی، زهرا کریمی و فاطمه سالاری توانستند در این مسابقات مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها