مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران :

آغاز اعزام زائران راهیان نور مازندران به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب

مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران از آغاز اعزام مردم ولایت مدار مازندران به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۱۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد بهرامی گفت: شب گذشته 180نفر از بسيجيان شهرستان  بهشهر، نکا، نوشهر و بسیج ادارات  در قالب کاروان هاي زيارتي راهيان نور به مناطق عملياتي غرب کشور اعزام شدند.
 
 وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین راه برای زنده کردن یاد و خاطره شهدا در دل هاست، گفت: راهی شدن با راهیان نور می تواند  روح انسان را به طراوت و تازگی معنوی برساند.
 
 بهرامی ضمن اشاره به اعزام مرحله اول راهیان نور غرب کشور به استان کردستان افزود: هنوز از سال هاي رشادت و ايثار و شجاعت فرزندان اين امت خيلي نگذشته است ، لذا بايد در اماکن پاکي که  دانشگاه ايثار و شهادت  ملت در آن بر پا بود حضور پيدا کرد.
 
مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران تصریح نمود: ياد ايام و سال هاي دفاع مقدس و شهداي گرانقدر  ياد آور روزهايي است که چگونه با توکل به  خدا  و  همراهي  ولايت فقيه در  مقابل تمام استکبار و ظلم با تأسي از نهضت عاشورا ايستاده ايم.
 
 
 
وی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه راهیان نور، گفت: همانطور که مقام رهبری تاکید دارند، سفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور به خصوص در سن جوانان می تواند باعث اشاعه و تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثار باشد لیکن استقبال جوانان از این آئین معنوی نشان دهنده این مهم است که نسل های بعدی انقلاب هرگز شهدا را فراموش نکرده اند.
 
 
 
 بهرامی در پایان  خاطر نشان کرد : مناطق عملیاتی غرب و  جنوب غرب کشور به واسطه میزبانی از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی همیشه رنگ و بویی خدایی دارد و حضور در این منطقه برای هر انسان سعادتی بزرگ است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/
ارسال نظرات