چند خبر كوتاه از بيارجمند و كالپوش

سركشي از طرح هاي بسيج سازندگي، برگزاري اردوي جهادي،‌ دوره آموزشي عادي بسيج، اردوهاي حلقه صالحين در بيارجمند و برگزاري اردوي جهادي در منطقه كالپوش با حضور تيم پزشكي دانشگاه هاي شاهرود برخی از عناوین اخبار کوتاه بيارجمند و كالپوش است.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۲۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، اردوي جهادي باحضور 15نفر از دانشجويان دانشگاه علمي و كاربردي شهر بيارجمند و با شركت حلقه هاي صالحين پايگاه هاي حضرت رقيه (س) و حضرت سميه (س) به مدت 10 روز در پايگاه ها و حسينيه هاي شهر بيارجمند برگزار شد.

در اين ارودها كلاسهاي متعددي در زمينه هاي تفسير قرآن كريم، اخلاق، كيف دوزي و هلال احمر براي جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

برگزاري اردوهاي حلقه هاي صالحين

اردوي حلقه هاي صالحين سرگروه هاي خواهر شهر بيارجمند با حضور بيش از 25نفر از سرگروه‌ها ومربيان صالحين پايگاه‌هاي مقاومت حوزه فضيلت در پايگاه حضرت رقيه روستاي قلعه بالا برگزار شد در اين برنامه علاوه بر پياده روي و بازديد از اماكن تفريحي و گردشگري منطقه، كلاس هاي اخلاقي و بصيرتي برگزار شد.

برگزاري دوره آموزشي عادي بسيج

آموزش عادي بسيجيان خواهر شهر بيارجمند با حضور بيش از 50نفر از بسيجيان خواهر شهر بيارجمند در پايگاه هاي فردوس و خديجه كبري(س) برگزار شد.

به گفته خانم عجمي هدف از برگزاري اين دوره جذب، سازماندهي و ارتقاي بصيرت ديني و سياسي بسيجيان و همچنين آشنايي بسيجيان با اهداف و برنامه هاي بسيج ده ها ميليوني است.

سركشي از طرح هاي بسيج سازندگي

سركشي از طرح هاي اشتغال زايي خانگي شهر بيارجمند با حضور مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه ميامي برگزار گرديد .

غلامرضا بسجاني هدف ازاين سركشي ها را اعطاي تسهيلات ، افزايش مشاغل خانگي وكمك به اقتصاد خانواده دانست.

برگزاري اردوي جهادي در منطقه كالپوش با حضور تيم پزشكي دانشگاه هاي شاهرود

اردوي جهادي در منطقه كالپوش با حضور تيم پزشكي دانشگاه هاي شاهرود و به همت حوزه مقاومت مقداد در روستاهاي كرنگ و باغچه برگزار شد.

در اين برنامه پزشكان اعزامي به ويزيت رايگان بيماران دو روستا پرداخته و بيماران آنها را مورد معالجه قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار